UPPE MED TUPPEN



Godmorgon! Cyklade till stallet vid halv nio imorse så jag har redan varit här ett bra tag. Hunnit fixa med Luna, gå en promenad och mockat boxen. Moon har nämligen haft väldigt hög feber, 40 grader.. Dessutom har hon fått en knöl mellan frambenen som antagligen kommit av en spark. Men vi har gett henne Metacam och pencillin så idag hade hon bara 38.2 graders feber. Skönt!! Så idag får hon gå ute under dagen men stå i box ikväll igen. 

Jag ska vara barnvakt åt Simon och Inez idag, ska bli superkul. Får se vad vi hittar på! Ikväll ska jag till pappa, annars har jag inga speciella planer för dagen. 

Resten av veckan blir lugn. Måndag, tisdag, onsdag blir det uteritter med Luna, tänkte försöka skritta till Axamo någon av dagarna, klättra en dag och sedan mot Rustorp en dag. Hon har ju vilat ett par dagar så det blir intressant att se hur det går haha! :) Vi hörs senare! //Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0