KLUBBHOPPNING.

Den 20 oktober kan det vara så att jag och Luna är med på klubbhoppning.
 
Nej men jag och Luna ska antagligen tävla den 20 oktober!! Så rädd så glad så taggad haha, jag har ju aldrig riktigt kunnat komma ut och tävla på privathäst så detta är första gången. Vi ska nog hoppa 60 cm eller 50 cm, vi får se helt enkelt. Så fram tills dess ska vi hoppa studs, träna på bana, bågar och svängar. Galoppen måste stärkas en aning till. Nu ska jag börja jobba henne på bana mer och kräva lite. Superkul att ha ett mål också, är inte 100% säker på att jag ska tävla ännu så vi får se. Har ju en tendens att glömma banor haha.. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Li

Åh vilken fin bild!

Svar: Tack så mycket! :D

Svar: Tacktack!! :) Kram!!
inpinkdocs.blogg.se

2013-09-07 @ 15:56:09
URL: http://linester.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0