JUEVES



Heeej!! Är på strålande humör just nu, snart fredag och helg ju, underbart!! Louice har lite bloggtorka just nu så jag bloggar åt oss båda under tiden haha. Idag har jag varit i skolan, var helt okej. Hade två förhör som båda gick bra. 

Annars då? Det rullar på. Luna har haft feber som ni vet, som högst 40 grader men nu går den ner mer och mer. Igår hade hon runt 38 så då skrittade jag henne lite barbacka så hon fick sträcka på sig bara. Jag har även fixat praoplats, det blir tyghuset som är en superfin inredningsbutik. Ska bli kul!! 

Ser fram emot vecka 43. Händer massa kul då, bland annat åker vi till Stockholm med klassen vilken ska bli sååå kul. På söndagen där är det även klubbhoppning på JFK som jag ska vara med på med Luna, spännande!! Blir två klasser med 50 cm, jag har inte tävlat på flera år och hon har hoppats i knappt en månad. Så det ska bara kännas kul, sedan spelar det ingen roll om vi slutar på 20 fel eller felfritt! :) 

Resten av dagen däremot, ska plugga,  fota, ordna med ett fotojobb, åka till min praoplats och hälsa på, rensa garderoben och lite så. Mycket att göra och lite tid, bara att sätta igång! :) 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad skönt att hon börjar bli bättre! :)
Vi åker till Stockholm nu i veckan som kommer, ska bli så kul! :)

Svar: Ja verkligen!! Vad kul! Kram Julia
inpinkdocs.blogg.se

2013-09-27 @ 13:39:39
URL: http://Threez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0