FRÅGOR

 
Din favorithäst: Luna tycker jag mycket om
Favoritfärg på hästar: Prickiga haha, typ Nadja Lundbergs Chagall. Och isabellfärgade, så fina.
Du rider på dessa bett: Tredelat och ibland pessoa.
Din värsta ridolycka: Blivit sparkad på handen, gjorde hyfsat ont haha. 
Ditt bästa minne med hästar involverat: Svårt att välja ett men alla gånger jag galopperade på Trasan med Louice och Cliffe bredvid är oslagbara
Dressyr/hoppning: Båda!
Rida i ridskor/ridstövlar: Ridskor
Min högsta dröm inom ridsporten: Vill inte vinna OS eller bli bäst utan ha kul och knyta ett band till hästen.
Detta använder jag när jag ryktar: Magic Brush, rotborste, pälsglans, man och svansborste och smörj till hovarna. 
Stallet jag brukar vara i heter: Stall Toveryd. 
Jag har gått på ridskola: Yes, JFK från tvåan till mitten av åttan/sjuan, minns inte riktigt. 
En häst du saknar: Trasan, världens bästa 
Din första favorithäst: Trasan var den första hästen jag verkligen älskade
 
En häst du alltid kommer älska: Cliffton. Livet är så orättvist
Favoritridbyxor: Mina nya marinblå med svart helskoning gillar jag! 
Favoritschabrak: Det orangea från Lami-Cell och det beiga från HV Polo.
Dressyr/Hopp/Allround: Allround
Hästgrenen du tycker minst om: Alla grenar där man pressar hästen för hårt och slutar lyssna på den
Tömköra/Longera: Tömköra. LOVE
Favoritras: Falabellor har jag alltid diggat. Shirehästar är otroligt coola också.
Valack/Sto/Hingst: Sto. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0