FOTA

Jag är som ni vet väldigt fotointressrad. Fotar allt som kommer i min väg och har genom mina fem år som hobbyfotograf blivit ganska hyfsad på det här med foto. Har också fotat det mesta, dop, bröllop, porträtt, ekipage, gruppfoton, syskonbilder, familjebilder och så vidare. Jag har diskuterat med mina kunder som jag fotat till om de tycker jag kan börja ta betalt - vilket dem bliev förvånade över att jag inte gjorde. 
 
Jag tar betalt mellan 50 och 150 kr per fotografering. Till detta priset får du minst 200 foton, redigerade och klara för användning. Fotograferingen tar så lång tid tills jag känner att jag har bra foton och du är nöjd, såklart. 
 
PRISLISTA
Porträtt: 50 kr
Dop & Bröllop: 100 kr
Syskonfoton: 50 kr
Ekipage (Inklusive foton där du rider, uppställningsfoton och porträtt): 150 kr
Porträtt ekipage: 50 kr
Övriga foton: Mellan 50 och 150 kr. 
 
Är du intresserad? Kommentera. Vänner får rabatt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0