NY VECKA

Nu känner man verkligen att det är höst ute, tycker inte ni? Jag älskar ju hösten, tycker det är helt underbart. Har ännu en vanlig vecka framför mig, snart är det höstlov och prao. Längtar så. Lärarna gör det riktigt, riktigt tufft för oss i skolan just nu men jag kämpar på. Det går bra ändå, hinner med både stall och plugg och det tycker jag är viktigt. Måste ju må bra och ha kul samtidigt som man måste plugga, såklart. 
 
Imorgon är det en fullspäckad dag. Börjar vid nio med idrott, därefter rullar lektionerna fram till sista lektionen då vi har matteprov. Jättenervös, usch. Efter skolan ska jag upp till stallet iallafall och rida Luna. Tänkte rida igenom henne på banan med lite bommar. Får se om jag tar sällskap med Amanda, hoppas på det. På kvällen är det gymnasieinformation också, blir nog intressant! 
 
Nu kickar vi igång en ny vecka, tagga ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0