BRA VECKA

Skruttan och jag i min nya höstjacka! 
Woho, bara två veckor kvar till höstlov och prao! Är helt färdig verkligen, slut i huvudet. Vi har haft två prov+inlämningar i veckan fram till nu, varit sjukt tufft men nu har vi bara fyra eller fem prov kvar fram till höstlovet. Superskönt. Anyway, den här veckan händer massa kul. 
Måndag (idag): Skola som innefattar svenskainlämning. Efter skolan ska jag kanske upp till stallet, annars bara hem. Plugga och gå ut med katterna!
Tisdag: Stockholm med klassen!!! TAGGET!
Onsdag: Skola, sedan upp till stallet och hoppträning för Jane. Plugga.
Torsdag: Skola som innefattar engelskaprov, sedan upp till stallet och skritta till JFK med Amanda.
Fredag: Skola och ännu ett engelskaprov, sedan hem och ta det lugnt för första gången på hela veckan.
Lördag: Inget planerat men jag ska upp till stallet och putsa utrustning, göra iordning Luna och allting inför söndag.
Söndag: Pay & Jump på JFK! Vi ska hoppa 50 & 60 cm, känns lagom att börja med. Ska bli riktigt kul. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0