JULIA OCH LUNA

 
Louice berättade igår vad vi hittade på med Luna så jag tänkte bara visa lite bilder och analysera lite. Skritten och traven gick bra, hon är ganska enkel att få att arbeta och hon är positiv till det. Har inte riktigt styrkan till att bära upp sig hela tiden men det kommer såklart. Galoppen är kaos haha. Där tappar jag kontrollen, galoppfattningen kommer och efter ett par steg i slängtrav faller hon in i galoppen. Skyller dock lite på underlaget också så vi hade inte dem bästa förutsättningarna haha.
 
Kan dock tänka mig att när vi hittat knapparna på henne och biffat till henne ännu mer kommer hon vara som en dröm att rida. Det är en unghäst, ganska outbildad och det tycker jag är så himla roligt att jobba med. Säker på att detta kommer bli finemang! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0