10 SAKER DU INTE VISSTE OM MIG

1. Jag är mer giraff än människa, 180 cm över marken för att vara exakt.

2. Jag älskar att bjuda på mig själv och skämmer ofta ut mig, precis som Louice. Haha därför vi är bästisar?

3. Har haft rosa dipdye, röd dipdye, blond dipdye och nu har jag rödblondt hår haha

4. Min godispåse består av saltlakrits, choklad och surt

5. Jag är rädd för rasism

6. Älskar Spanien och dess kultur och hoppas verkligen att jag får bo där något år i framtiden

7. Jag kommer från en riktig tennisfamilj och spelade mycket när jag var yngre men jag valde senare ridningen framför tennisen.

8. Har fotograferat sedan jag var väldigt liten och tycker det är bland det roligaste som finns.

9. Jag äter jättemycket haha

10. Är feminist och tycker det är heeeelt sjukt att människor idag, 2013 inte tycker att det ska vara lika förutsättningar mellan killar och tjejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0