SVAREN FRÅN FRÅGESTUNDEN

Här kommer alla svaren från frågestunden. Tack för alla frågor!! ♥
1. Varför har ni en blogg tillsammans? Båda: Eftersom vi har bloggat tillsammans innan och det funkade bra så tänkte vi att vi kunde göra det igen!
2. Hur stor är Luna? Båda: Hon är 155 cm.
3. Vilken/vilka är dom finaste hästarna i stallet? Båda: Vi tycker att dom flesta är väldigt fina men Cally, Danford, La Campa, Lexx och Luna är nog favoriterna.
4. Finaste häst ni suttit på? Båda: CLIFFE ♥
5. Vad är det bästa med ridningen? Båda: Att känna att man utvecklas med hästen och att man har väldigt kul med den samtidigt!
6. Vad är det bästa med Luna?: Det måste nog vara att hon är så positiv och har en väldigt härlig personlighet!
7. Om ni var tvugna att göra en tatuering, hur skulle den se ut och vart skulle den sitta? Julia: Jag tycker att alla nedanför är väldigt fina men skulle jag valt en skulle jag ha tatuerat in svalor på handleden! :)
Louice: Jag gillar dom flesta tatueringarna men en av mina favoriter måste vara korset i nacken!
Untitled(100 ) TumblrTatoo girls
 
Vilka bloggar läser ni? Har ni något tips? Julia: Jag läser väldigt många men favoriterna är Kenzas, Nellie Berntssons, Trendbybea och Linn Olssons och jag tycker alla dem är väldigt läsvärda!
Louice: Säger som julia, jag läser också väldigt många, men jag läser alla mina vänners bloggar och några till men några favoriter är nog, axlimusic.blogg.se   omfamna.blogg.se   beatasjodahl.devote.se   filippanatalia.devote.se   sofiasvee.blogg.se  och pause.devote.se
Beskriv er stil! Julia: Typ färgglad, massa kjolar och dr martens haha.
Louice; Jag har en väldigt blandad stil för jag klär mig i det jag tycker är snyggt haha, men lite blandat, typ mönstrat  och färgglatt!
Är ni bra i skolan? Julia: Hyfsat, satsar på skolan väldigt mycket iallafall!
Louice: Jag är ju inte översmart om man säger så haha, men jag gör så bra jag kan och är väldigt nöjd med mina betyg!
Dressyr/ Hoppning? Julia: Tycker båda är lika roligt men jag är nog bättre på hoppning tror jag haha.
Louice: Jag är bättre i dressyren och tycker nog att det är roligast men jag tycker väldigt mycket om hoppning också!
Bästa med Louice tycker Julia, och bästa med Julia tycker Louice? Julia: Det bästa med Louice är att hon är så sjukt rolig och lik mig och därför typ bäst.
Louice: Hon accepterar att jag är lite konstig haha, nej men vi är väldigt lika i det mesta och förstår varandra väldigt bra! löv yä ♥
 
Gillar ni eran skola? Julia:Japp, sedan är ju självklart allting inte bra men så är det ju!
Louice: Gick nyss ut mitt sista år på Junedal och jag är supernöjd! Nu ska jag börja på Bäckadal på frisörlinjen och det kommer bli super!
Tränar ni? hur? Julia: Japp, jag powerwalkar åtta km tre gånger i veckan, rider tre gånger i veckan!
Louice: Jag rider två gånger i veckan och cyklar upp till stallet, och när skolan är igång så brukar jag gå till friskis lite då och då! Just nu så sitter vi och käkar kebabpizza och äter godis hahaha..
Dricker ni alkohol? Båda: absolut, varje dag! Nix.
Vilken linje ska ni gå på gymnasiet? Julia: Jag börjar ju inte gymnasiet förrän om ett år men det lutar åt humanistisk linje!
Louice: Jag kommer börja på frisörlinjen på Bäckadal nu till hösten!
När fyller ni år? Julia: Nyårsafton. Louice: 11 September!
Vad är ni nöjdast med med er själva på kroppen? Julia:Oj haha, vet inte riktigt.. Mina ben typ haha?
Louice: Mitt leende tror jag!
Har ni bra självförtroende? tycker ni är jätteoola! Båda: Tack så mycket!! Ja det har vi oftast, men självklart så varierar det!
 
Känner ni några bra dressyr/hoppryttare på ponny/storhäst? Båda:Hoppning: Fanny & Wilma Fransson, Jane Carlsson. Dressyr: Helena Valfridsson och Louice Hallberg.
 Vilket är det bästa av att vara funktionär och tävla själv? Julia: Tävla tror jag men tycker att funktionär är superkul också. Louice: Tycker båda är kul men tävla är inte riktigt min grej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0