SÖNDAGSMYS

Söndagskvällen består av häng i soffan, veckorevyn och nagelmålande. Så skönt. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia :)

Ni som har lite koll på stall Toveryd ^^ Tänkte kolla om ni vet hur Ceasar är som står i stallet?
Såg på anslagstavlan att han sökte medryttare så tänkte höra av mig till dem och se om jag kan vara intressant ^^ Men skulle vilja veta lite hur han är :)

Svar: Hmm.. Han är väl en häst som inte gör mer än vad han behöver har jag fått intrycket av. Rids mest i skogen! När jag red ut med en som red honom så hostade han väldigt mycket men det kanske inte är så nu! Vill du ha en häst med fart och fläkt som du kan hoppa med osv är det nog inte riktigt rätt häst för dig men det skadar ju aldrig att fråga! :)
inpinkdocs.blogg.se

2013-08-05 @ 11:23:11
URL: http://SofiaNilzon.blogg.se
Postat av: Sofia :)

Okej, tack så jättemycket för svaret! :) Ska fundera på det. Sessan skrev också att hon behövde hjälp med Exbi för ett tag sen men har inte hört så mycket ifrån henne... Men hon kanske skulle passat mig bättre om hon fortfarande är intresserad av hjälp?
Svårt att avgöra när man inte kan hästarna.. ^^

Svar: Ingen fara! Exbi tror jag är en aning för liten för dig, jag red ju henne ett kort tag men kände att jag inte hade någon balans och du är väl typ lika lång som mig? :)
inpinkdocs.blogg.se

2013-08-05 @ 16:44:01
URL: http://SofiaNilzon.blogg.se
Postat av: Sofia :)

Okej, jo så kan det ju vara, jag är ca 170cm :) Men ska testa Ceasar på fredag och se om det kan vara något för mig.

2013-08-07 @ 10:38:11
URL: http://SofiaNilzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0