MIN SOMMAR 2013

Började sommaren med att fira midsommar hos mina kusiner med ett trettiotal andra härliga männskor. Superfin dag. 
Hann med ett antal härliga kvällar med min andra halva, just den här kvällen slår högt. Picknick på mitt tak med massa gott och bara kunna prata om allt eller inget, det är livet. Känns knappt som jag haft på mig skor den här sommaren heller, barfota rules.
Åkte sedan en vecka till stugan i Orust, det var superhärligt. Kompisar till oss kom ner sista dagarna, annars var vi själva där. Åkte till massor av mysiga ställen, vågade mig på att hoppa från åtta meter och självklart, gå runt i shorts. Alltid. 
 
Sedan var det en vecka i Båstad, Louice följde med ner ett par dagar. Vi badade, solade och hade det så bra som bara vi två kan. Denna veckan kan vara det bästa som hänt i sommar.
Jag har varit runt på olika parker och ställen i Sverige, bland annat Borås Djurpark, Skara Sommarland och..'
Liseberg. Hann även med Universeum när jag var i Göteborg. Och shopping, såklart!! Var nere i Kalmar och hejade på Anders som var med och tävlade i Ironman. Dessutom kom Luna hem, svårslaget.
Träffade mina efterlängtade tjejer efter en hel sommar ifrån dom (!!!). Var en hel del att prata igenom och vi fick inte så mycket sömn den natten haha! Var även fyra nätter på Öland med härliga vänner, det var också jättebra.
 
Är så nöjd med denna sommaren och är helt pumpad med minnen och upplevelser. Blir alldeles lycklig av att se tillbaka på allt bra. Denna sommaren kommer jag minnas länge! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0