GÅRDAGENS RIDPASS

Fina Luna igår! 

Igår red jag Luna i ridhuset för första gången. Jobbade mycket på volter och böjda spår. Det gick väldigt bra, i skritten och traven gick hon fint i form stundtals när hon orkade bära upp sig. Galoppen var svårare, hon vill gärna springa på då hon inte har styrkan till att jobba i ett långsammare tempo. Så nu ska vi träna på att göra många galoppfattningar och få upp konditionen! :) 
 
Idag åker jag till Öland och är där fram till lördag. Uppdaterar så mycket jag kan. 

 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan du inte skriva mer om träning?:) tycker de e så kul att läsa om, haha!:)

Svar: Självklart kan jag det! :) Kram Julia
inpinkdocs.blogg.se

2013-08-08 @ 21:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0